.
.
 
   

Znajdź oferty pracy z Twojego regionu:


Dział praca powstaje przy współpracy z serwisem pracuj.pl oraz serwisem hrk.pl.
 
    Fiege w Dąbrowie Górniczej >>>

Jartom agentem wiodącym w Żerań Park II oraz w Toruniu >>>

ProLogis Park Úžice – nowa inwestycja dewelopera w Czechach >>>

 
     Logistyka
"Pojęcie oraz możliwości kontrolowania ryzyka w systemach logistycznych" - nowy artykuł w bazie wiedzy w dziale Logistyka
[ więcej ... ]
 
 
     Praca
Zarobki w transporcie i logistyce - raport
[ więcej ... ]
 
 
   
Przewodnik po studiach podyplomowych
 
[ więcej ... ]
 
 
     Logistyka
 zintegrowany system planowania...
[ więcej ... ]
 
 
    Ambitne plany dynamicznego rozwoju serwisu wymagają poszerzenia grona redagującego zawartość stron. Pomóż nam współtworzyć stronę.
[ kontakt ... ]
 
 
   
Która z podanych umiejętności jest najistotniejsza w pracy w dziale logistycznym?
znajomość j. obcych
analityczne myślenie
prowadzenie prezentacji
zdolności interpersonalne
umiejętności informatyczne
 
 
    Serwis tworzony jest przez osoby związane z Naukowym Kolem Logistyki Uniwersytetu Gdańskiego (NKL UG)
[ więcej ... ]
 
 
 




Logistyka
Prace naukowe, raporty, analizy

Pojęcie oraz możliwości kontrolowania ryzyka w systemach logistycznych
       Bartosz Biskupski
Współczesne systemy logistyczne są bardzo skomplikowane, występuje w nich wiele równoległych przepływów rzeczowych i informacyjnych. Pomimo tendencji do ich upraszczania, ograniczane z konieczności zapasy buforowe, sprawiają, że sieci logistyczne są coraz bardziej wrażliwe na wszelkiego rodzaju zakłócenia, co zwiększa ryzyko.

[ więcej ... ]
       
Poziom obsługi klienta jako podstawowy efekt funkcjonowania systemu logistycznego
       Bartosz Biskupski
Logistyka w każdym aspekcie wiąże się z obsługa klienta. Jakość obsługi zależy w głównej mierze od umiejętnego zaprojektowanego i zarządzanego systemu logistycznego. Zatem ocena systemu logistycznego powinna być ukierunkowana na uchwycenie związków, jakie zachodzą pomiędzy jakością procesów logistycznych a poziomem obsługi klientów.

[ więcej ... ]
       
Czas cyklu jako kryterium audytu logistycznego
       Bartosz Biskupski
Nowym trendem w logistyce to min. traktowanie redukcji czasu jako nowego środka kreowania przewagi konkurencyjnej. Kluczowym sposobem osiągania przewagi konkurencyjnej staje się efektywne zarządzaniem czasem.

[ więcej ... ]
       
Nowoczesne metody sterowania zapasami
Piotr Cyplik

Prezentacja przedstawiająca najcześciej wykorzystywane metody sterowania zapasami

[ więcej ... ]
       
Przepływ towarów w systemach magazynowych
Wojciech Weiss - Groenewout

Prezentacja ukazuje zasady stosowane przy projektowaniu magazynu, czynności wykonywane w magazynach oraz rolę logistyki magazynowania w konsultingu łańcucha podaży

[ więcej ... ]
       
Analiza kosztów i wyników w działalności dystrybucyjnej
Agnieszka Dyduch - Deloitte & Touche

Optymalizacja kosztów dystrybucji, czy też szerzej pojętych – kosztów logistyki, jest niezwykle trudna do realizacji. Konieczne jest uwzględnienie pełnej gamy kosztów – zwykle rozproszonych tak w sensie organizacyjnym, jak i w sensie księgowym.

[ więcej ... ]
       
Znaczenie standardów EAN•UCC we współczesnym e-biznesie
dr Elżbieta Hałas - Instytut Logistyki i Magazynowania - Centrum Kodów Kreskowych

Gospodarka elektroniczna to szerokie pojęcie obejmujące wykorzystanie nowoczesnych technologii do sprawnego zarządzania przepływem materiałów w oparciu o towarzyszący mu i skorelowany z nim bezpieczny przepływ informacji oraz pieniędzy. W rzeczywistości globalnej wioski o sukcesie e-biznesu decyduje akceptacja standardów i powszechność ich stosowania.

[ więcej ... ]
       
VMI - Zarządzanie zapasami przez dostawcę
       Bartosz Biskupski
Model Vendor Managed Inventory (zwany również Supplier Managed Inventory) oznacza optymalizacje funkcjonowania łańcucha dostaw, w wyniku zarządzania zapasami producenta (lub np. dystrybutora) przez dostawcę, który decyduje o czasie i zawartości zaopatrzenia, gwarantującym pełną dostępność produktów.

[ więcej ... ]
       
ECR (Efektywna obsługa konsumenta)
       Bartosz Biskupski
ECR jest nowoczesną strategią zarządzania łańcuchem dostaw, według której producenci, dystrybutorzy, handlowcy, detaliści i dostawcy usług logistycznych współpracują ze sobą w celu jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klienta.

[ więcej ... ]
       
Strategie konkurencji w logistyce
       Bartosz Biskupski
Niewystarczający poziom obsługi klientów, niezadowalająca jakość produktów, powolna adaptacja do warunków na rynku, brak innowacyjnych , konkurencyjnych produktów,błędna struktura kosztów, nieadekwatne kwalifikacje pracowników oraz nieefektywna alokacja zasobów to 7 grzechów śmiertelnych większości przedsiębiorstw.

[ więcej ... ]
       
Zarządzanie kosztami logistycznymi w przedsiębiorstwie mleczarskim, będącym ogniwem łańcucha dostaw
       Monika Masalska, Adam Sosnowski
Wiele przedsiębiorstw mleczarskich nie dostrzega możliwości jakie stwarza zarządzanie logistyczne w procesie realizowania celów strategicznych firmy, ani też znaczenia procesów logistycznych dla sytuacji finansowej firmy. Często jakość procesów logistycznych decyduje o tym jaki segment rynku udaje się opanować danemu przedsiębiorstwu, skutecznie wypierając konkurentów.

[ więcej ... ]
       
Porównanie strategii logistycznych
       Bartosz Biskupski
Porównanie strategii logistycznych - JiT, ECR, CPFR, Lean production, Mass Customization, Postponement

[ więcej ... ]
       
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
       Bartosz Biskupski
Zarządzanie – projekt planu zamierzeń, dotyczących dowolnie wybranego działu przedsiębiorstwa ( rozpisany na 3 horyzonty czasowe). Praca napisana w ramach konkursu „Grasz o staż”.

[ więcej ... ]
       
Przemodelowanie struktury centrów dystrybucji
       Bartosz Biskupski
Firma X zajmuje się importem, składowaniem i dostawami na terenie kraju wyrobów hutniczych: blach, rur, prętów. Produkty importowane są z krajów UE i dostarczane transportem samochodowym. Firma posiada dwa duże centra dystrybucji (magazyny z biurami dystrybucji) w Trójmieście i w Warszawie oraz dwa mniejsze w Koszalinie i Olsztynie. Mniejsze centra obsługują rynek lokalny i tereny położone w promieniu do 300 kilometrów. Duże centra dzielą między siebie obsługę pozostałej części kraju.

[ więcej ... ]
       


   
logistica.pl 2001,2002